niedziela, 8 czerwca 2014

Hongkong



Kochani !!!
właśnie wróciłem z Hongkongu po kilku tygodniowym urlopie musiałem wypocząć naprać siły i chęci do dalszej pracy która wkrótce zaowocuje a w trakcie tego pobyty zdobyłem parę pokaźnych kontraktów Chinole są bardzo naiwni ale dużo płacą co mnie bardzo satysfakcjonuje więc nie narzekam biorę co dają :d Musze wam jeszcze opowiedzieć o moich kontaktach seksualnych z owymi chinolkami bardzo dzikie sztunie obeznane w sexie jak mało kto wiły się niczym węże Boa po moim ciele, choć higieną nie grzeszyły pizdziochy nie ogolone jak u maciory niczym
futro szympansa.... Trochę ciasne wyły z bólu a jednocześnie z zachwytu przy mojej anakondzie która wchodziła w niej jak nóż w masełko świeżo
ubite. Postanowiłem że napisze książkę o tych wszystkich i innych ekscesach przeżytych z CHINA girls na prawdę polecam zabawić się z jedna z nich i od razu życie staje się piękniejsze
Wasz Karo XOXO !!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz