wtorek, 29 kwietnia 2014

mniam mniam

Jak wiecie jestem strasznym głodomorem! Dla tego teraz trochę o jedzeniu wybrałem dla was flagowe lody marki koral- lody koktajlowe wręcz nieziemski smak :D Wprowadzają w stan extasy a czasami mogą powodować nawet orgazm to nieprawdopodobne ale tak jest zawsze odczuwam jedna z tych dwóch rzeczy gdy je spożywam. Milka oreo towarzyszy mi zawsze przy sesjach i spotkaniach szybki łyk energetyczny dostarcza wiele siły na dalsza pracę która jest niezbędna przy moim trybie życia. Wiadomo cola na pobudzenie oraz mój ulubiony soczek Dr Witt niebo w gębie.Wybrałem się wczoraj na pizzę do mojej ulubionej restauracji bardzo kosztowna ale czego się nie robi dla przyjemności obsługa bardzo dyskretna nie dopuściła do wtargnięcia paparazzi którzy utrudniają mi życie jak tylko mogą, ani się wysrać w spokoju ani poruchać po prostu masakra. Matura coraz bliżej jakże mam mało czasu na naukę, praca mi nie daje możliwości na tego typu rzeczy ale jakoś dam radę, postaram się wam wszystko na bieżąco dokumentować a was proszę o trzymanie kciuków za mnie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz