niedziela, 27 kwietnia 2014

diE eNd

W piątek odbyło się uroczyste zakończenie roku szkolnego, klasa maturalna te sprawy wiadomo kupa wzruszeń wstrząsnęło to nami bardzo gdyż 4 lata zleciały zajebiście szybciutko xD moje oczy cały czas przepełniał smutek i łzy nie tylko moje najbardziej poruszona była moja true friend Agi pod jej nogami można było dostrzec kałuże utkaną z jej łez dziewuszka bardzo się przejęła tym wszystkim. Senior year upłyną pod wieloma przygodami wspominam tylko te najlepsze jak każdy nie ma sobie sensu zaśmiecać głowy przykrymi sprawami, bywało raz gorzej raz lepiej ale zawsze mogliśmy na siebie liczyć ararraarrararra... po wszystkich uroczystościach bardzo nudnych w szkole wybraliśmy się na małą potańcówkę którą zorganizowałem z moim sztabem asystentów w wykwintnej restauracji oczywiście wszystko opłacane przez moich sponsorów którzy tym razem sprostali wszystkim naszym oczekiwaniom. Wiadomo nie obyło się bez prawdziwego szampana sztucznych ogni pogawędek, wspomnień itp. było wykurwiście jednym słowem :D na tę okazję przyodziałem bardzo elegancki garnitur Dolce&Gabbana który zakupiłem będąc w Mediolanie tej zimy , czarne buty od Anthony Vaccarello pasowały idealnie do całej stylizacji
 

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuje ale dopiero się rozkręcam jak to mówią dopiero raczkuje sponsorzy się dopiero zgłaszają dlatego tak skromnie ale negocjuje kontrakt z CHANEL może niedługo pojawię się w ich strojach :D pozdrawiam i kocham Was <3

      Usuń