czwartek, 24 kwietnia 2014

Częstochowskiej świętowanie

Dzień zaczął się bardzo rześko bo już o 5 rano trochę tragicznie to przeżyłem gdyż nie za bardzo lubię wstawanie o tej porze ale jak mus to mus xD

http://youtu.be/tbx8qRg6tPE oto utwór towarzyszył mi od pewnego czasu wpada w ucho bardzo melodyjny ale oceńcie sami :P

Jazda autokarem bardzo mnie wykończyła długa i mozolna podróż dała mi czas do przemyśleń związanych z samym sobą i rychłym przeżyciem tego co miało nastąpić na Jasnej górze hihi ale oczywiście co zaplanowałem nie sprawdziło się przez owe osoby które umilały mi owy wyjazd oraz trunki które spożywaliśmy ...

Ludzi masa niczym na Rue Combon musiałem chodzić w okularach by nikt mnie nie rozpoznał bo to była by katastrofa gdyby tak się stało moja gwiazda świeci bardzo jasno i dlatego musiałem z moimi przyjaciółki skryć się w jakimś urokliwym miejscu takim miejscem była restauracja SZEHEREZADA na peryferiach Częstochowy specjalnie dla nas wydzielono osobny sektor i mieliśmy wiele udogodnień ze strony szefostwa byli zaszczyceni że taka osoba jak ja zawitała do progu ich klajpy bardzo się ucieszyliśmy na pewno odwiedzę to miejsce jeszcze raz poproszono mnie także o wpisanie się do pamiątkowej księgi zrobiłem to z wielkim entuzjazmem, potem miałem czas na pamiątkowe zdjęcia z obsługa które były tak samo zabawne jak ja :D
przyjemny klimacik bardzo zachęcał do rozkoszowania się widokami oraz jedzeniem ale to sami oceńcie z moich zdjęć !!!! pzdr




TOTAL LOOK
shirt GIVENCHY
trousers  BOTTEGA VENETA
shoes NIKE FREE RUN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz